ביחד או לחוד

פייגלין מסביר אחת ולתמיד למה לא יהיה איחוד עם “עוצמה יהודית”

דמגוגיה שקרית והזויה.
שקרית, בגלל שמציג את עוצמה יהודית ככזאת שרק רוצה להפגין ולא רוצה לקבל כמה שיותר קולות כדי ביום מן הימין להגיע לשלטון – בדיוק כמו כל מפלגה אחרת בכל מדינה.
הזויה, בגלל שכדי באמת להגיע מתישהו לשלטון צריך קודם כל להיכנס לכנסת, ז”א לעבור את אחוז החסימה. זאת המשימה של מפלגות שכרגע לא מיוצגות בכנסת ולא נתמכות ע”י התקשורת והסוקרים. שלושה ורבע אחוזים זה המון בשביל מפלגה כזאת. וכדי לעבור את אחוז החסימה בונים בריתות, בלוקים טכניים של מפלגות קטנות. כולם מבינים את זה. אגודה ודגל, הבית היהודי ותקומה. קומוניסטים, איסלאמיסטים, לאומנים ופאן-ערביסטים מבינים את זה ומתאחדים. מי לא מבין? רק האיש הזה ונאמניו.
בלוק טכני עם עוד מפלגה שתומכת בעידוד ההגירה – זה מה שיפגע במפלגה שלו? וזאת למה? כי זה יבריח כמה מצביעי מר”צ לשעבר שהוקסמו מהדיבורים על “לגליזציה” ו”חירות” ומוכנים להעלים עין מהמצע המדיני הימני? האם ההבדל בין זהות לעוצמה יהודית יותר גדול מההבדל בין מפלגות שמרכיבות את הרשימה המשותפת?
הסירוב להתאחד פוגע מאוד בסיכויים של שתי המפלגות. מכל עבר שומעים קריאות לאיחוד והבטחה לתמוך רק במקרה כזה. צריך להמשיך לדחוף לזה וגם לגבות מחיר כבד מהצד הסרבן.

בפורום

Хотите прочитать освещение каких-нибудь событий в Израиле? Оставляйте комментарии.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можешь поспорить, написать лучше, поделиться наболевшим, раскрыть другую тему? Записывайся и участвуй!